2016-07-20

Böcker i maj

1/5 Bättre tillsammans av Sheila O´Flanagan
3/5 Den perfekte mannen av Sheila O´Flanagan
5/5 Saker vi inte säger av Sheila O´Flanagan
7/5 Min bästa väns dotter av Dorothy Koomson
9/5 Godnatt, finaste av Dorothy Koomson
11/5 Syskonkärlek av Sheila O´Flanagan
14/5 Marshmallows till frukost av Dorothy Koomson
16/5 Utvandrarna av Vilhelm Moberg
?/5 Invandrarna av Wilhelm Moberg
18/5 Nybyggarna av Vilhelm Moberg
21/5 Sista brevet till Sverige av Vilhelm Moberg
22/5 Var sann mot dig själv av Danielle Steel
?/5 Ett förbud mot mord av Louise Penny
?/5 Älskaren från huvudkontoret av Camilla Grebe

14 böcker i maj. Jag tror att jag har bestämt mig för att inte skriva om böckerna i dessa inlägg utan bara spara dem för min egen skull så jag kan se vilka böcker jag har läst. Istället funderar jag på att komma med boktips när jag har läst nåt bra. Ibland i alla fall. Vad tror ni om det?

För övrigt rekommenderar jag alla att läsa Mobergs utvandrarserie. Mycket välskriven, lättläst och väldigt intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar