2015-09-10

Mat och motion

Oj, vad jag har varit dålig på att uppdatera bloggen denna vecka då! Ibland är det så mycket annat som tar tid, jobb, familj, släkt mm.
I tisdags lagade jag i alla fall till Pasta rosso med kyckling och squash. Det var en helt ok pastarätt tyckte Håkan och jag, barnen gillade inte "det som var på kycklingen". Typ tomatpesto, salladslök, basilika mm. 


Igår lagade jag pannbiff med kokt potatis och gräddsås. Det uppskattades mer av barnen. Jag var nöjd med att såsen blev god, men tyckte inte att rätten var mer än ok. 


Idag skulle vi ha ätit currytorsk, men det får vi ta en annan dag. Jag åkte nämligen till Örebro och sprang lite med syrran, längs Svartån. 


Tiden blev rätt bra, trots att vi gick en del. 


Skönt att röra på sig lite! Solsken var det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar