2015-09-03

Hur går det?

Med motionen?
Sådär. Jag har tagit en promenad den här veckan och sprungit/gått intervaller med syrran en gång. Jag måste skärpa till mig, det är snart dags att springa en mil.

Med viktnedgången?
Rätt bra, trots brist på motion och trots fika och godis på helgerna. Jag har gått ned det jag gick upp över sommaren, men har en bra bit kvar till mitt slutmål.

Att ha sin egen son i skolan?
Både och. Häromdagen ville han byta fröken, men det vill han inte idag. Jag tycker nog att det på det stora hela går rätt bra.

För Elvira i femman?
Det verkar gå bra. De hade prov på förra årets engelskaglosor, hon fick 117 poäng av 120. Hon verkar trivas bra.

Med Sälen-resan i helgen?
Det ska regna i Sälen på lördag så vi skjuter på det en vecka.

Är det något annat som du undrar hur det går så får du gärna fråga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar