2015-09-30

Jag vet, jag vet...

...det blir lite för glest mellan inläggen så här i veckorna. Det är den här tiden på året då jag utöver det jobb jag gör varje vecka också ska ha ett antal utvecklingssamtal på eftermiddagar och kvällar. Tiden och orken räcker inte riktigt till att blogga och inte heller finns det så mycket intressant att skriva om. Jag har dock lyckats röra lite på mig, i måndags när Oskar var på gympan gick jag en sväng med Marcus mamma Ingmarie och igår sprang jag en kort runda. Det är lite svårare att få till motionen nu när det börjar bli mörkare, jag vill inte springa ensam på elljusspåret när det är mörkt och att springa runt bland husen på asfalten känns inte riktigt bra, dels ser ju folk mig och dels är det hårt att springa på asfalt. Men det får lösa sig.
Idag har jag inga samtal, men vi har extra långt Läslyft, så det blir sent idag också. Håkan jobbar också sent, så förhoppningsvis hämtar mamma Oskar på fritids. Vi lägger vardagspussel!

Nåväl ,jag hoppas du har en bra vecka, var rädd om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar