2015-01-29

Snurr på livet!

Elvira har varit hemma från skolan idag, hon har ont i halsen. På eftermiddagen var hon lite piggare så då bakade hon och Oskar chokladsnurror. Det är bra att de bakar småkakor, det är jag nämligen inte så förtjust i.

Oskar är också lite hängig och har ont i örat, men han har varit i skolan idag. 


Jag testade nåt nytt idag, jag snurrade bacon i en muffinsform, klickade i lite philadelphiaost och knäckte sen ett ägg. Efter 12-13 minuter i ugnen såg det ut så här. Inte så dumt, men lite för rinnigt för min smak. 


Sen har jag snurrat runt på dansgolvet också! Nej då, men när vi dansar är lokalen nedsläckt, vilket är bra för då syns det inte lika tydligt hur dålig jag är. Men idag hittade jag rätt i stegen till flera låtar! Det går framåt!


Men nu är jag helt slut, nästan snurrig. Bäst att gå och lägga sig snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar