2015-01-21

Motion och massage! Och skratt och gos!

Jag har promenerat idag också! Egentligen hade jag vilodag, men eftersom jag tänker dansa imorgon (orden "jag" och "dansa" i samma mening, konstigt) så hinner jag inte promenera då. Så då fick det bli såhär. Det snöade när jag gick, jag tror det har snöat mest hela dagen. Hoppas snön får ligga kvar ett ta så barnen hinner leka i den. Även om det är lättare att promenera när det är barmark!


Sen borstade Oskar mitt hår och grejade med det, underbar massage. Jag måste få honom att hålla på längre, bara.


När jag tog fram mobilen tyckte han att jag skulle ta kort när han gjorde grimaser istället.


Jag fick ansiktsmassage också. Skönt, faktiskt!


Sen kom Elvira och ville vara med!


Oskar tog kort på när jag tog kort på oss!

 
Så kul har vi haft det på kramens dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar