2015-01-03

Lek o bus o film!

Idag har Oskar och jag varit på Lekobuslandet med Oskars kompis Marcus och hans mamma. Oskar och Marcus sprang runt och lekte och vi mammor satt och pratade! Mycket trevligt! Båda barnen åkte den röda rutschkanan som går rakt ner - det vågar inte jag!


Slush skulle de naturligtvis ha också, de små liven!
Mot slutet sköt vi bollar på varandra vid piratskeppet, det är kul, men jobbigt att böja sig och leta bollar. Oskar och Marcus fick in flera fullträffar på mig och var så nöjda!


Lunch på Mc Donalds blev det också, innan vi åkte hem. Eftermiddagen slappade vi hemma, men ikväll har jag slappat på vår lokala, nyåteröppnade bio med syrran och Lovisa. The Hobbit - Femhäraslaget. Den var bra, nu blev jag sugen på att se om alla de andra filmerna!

 
Nu sover familjen, tror jag, det är väl läggdags för mig också. Lite svårt att somna när man vänt på dygnet bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar