2014-10-28

Studiedagar mm

Igår och idag har vi haft studiedagar. Idag var vi i Örebro på spridningskonferens. En intressant dag som avslutades med ett musikframträdande som inte var i min smak och som varade lite för länge.


När jag kom hem fick jag veta att Andjelin var på väg. Elvira var mycket nöjd med det, efter att ha varit ensam hemma två dagar. Till kvällsmat gjorde jag våfflor. 


Innan maten gick barnen runt till grannarna med jultidningar och kakor som de sålt. 
Tjejerna har mest varit på Elviras rum efter det. Oskar och jag har myst i soffan. Han har grejat med mitt hår, så skönt! 1 kr fick jag betala, det var det helt klart värt!


Nu funderar jag på att lägga mig. Tidigare än vanliga vardagar, men jag är trött. Jag la mig lite sent igår och en ung herre väckte mig vid fem i morse för han kunde inte sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar