2014-06-07

Släktkalas

Idag har vi haft släktkalas för Oskar! Jag skrattade gott när jag hörde hur Oskar hade resonerat med sin kompis Marcus mamma: Du får inte komma på mitt barnkalas för du är inget barn och du kan inte komma på mitt släktkalas för du är inte släkt med mig. Logiskt! (Och Ingmarie får gärna komma och fika nån annan dag!)
Nu har han fått mer lego. Och pengar. Så mycket att han inte tror att jag kan räkna dem. Ni förstår vad rik han är! Det är man för övrigt om man har mer än 200 kr. Det haglar härliga kommentarer!
Vi har fikat en massa. Krämbullar, kladdkakemuffins, dajmtårta och citrontårta (ett experiment som blev bra). 


Till kvällsmat fick Oskar välja mat. Han gjorde ett bra val: Grillat kött med grekisk sallad, tzatziki, hummus mm. Gott!


Vi ska fira honom lite i morgon också, sen är han färdigfirad för i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar