2014-06-20

Glad midsommar!

För ett par år sedan skrev jag ett inlägg om midsomrar vi minns, det kan du läsa här: Midsomrar vi minns. I år tänkte jag bjuda på ett inlägg med kort på barnen uppställda i vår trädgård. Jag trodde att jag nästan varje år tagit kort på barnen i vår trädgård. Men vet du vad? Det har jag inte! Midsommar 2007 hittar jag för övrigt inte ett enda kort från, undrar vad vi gjorde då? Vi åkte till Skåne dan där på, men vi lär väl ha firat midsommar ändå?

Ja, ja, de kort jag har kommer här:

Midsommar 2005, Elvira 6 månader
 
Midsommar 2006, Elvira 1,5 år

Midsommar 2009, Oskar 1 år, Elvira 4,5 år

 Midsommar 2012, Oskar 4 år, Elvira 7,5 år
 
Midsommar 2013, Oskar 5 år, Elvira 8,5 år 
 
Och avslutningsvis:
Midsommar 2014, Oskar 6 år, Elvira 9,5
 
I år sa jag till dem: Ni vet att ni får gå härifrån fortare om ni står ordentligt och ser glada ut. Då gick fotograferingen riktigt fort!
 
Jag önskar er alla en glad midsommar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar