2014-06-25

Jag kommer inte på nån bra rubrik!

Håkan har jobbat idag. Barnen och jag sov länge.  Jag tog en promenad. Marcus kom hit och lekte med Oskar. Jag tvättade, diskade och lagade mat. Mycket avancerad matlagning! Självklart har jag fångat fisken själv och gjort egen pasta. Eller inte.

 
Oskar och Marcus roade sig med mycket, bland annat badminton och bad!


Här är Oskar på väg att ramla ner i vattnet!


Städat lådor har jag också roat mig med. Välbehövligt!

 
Sen har jag läst en del, tittat på Harry Potter med barnen och slöat en del. Nu tittar jag på film.
 
Håkan är ledig imorgon och på fredag, så det blir lite minisemester innan semestern. Eventuellt åker vi till Nora imorgon.
 
Så, en lagom osammanhängande, halvtråkig text, jag ber om ursäkt, men så är det ibland! Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar