2014-06-28

En bonusutflykt!

Mina bonusdöttrar frågade om jag vill följa med dem till Ullared. En Ullaredsresa tackar man ju inte nej till, även om det inte är en av våra ordinarie resor. Vi åkte tidigt, vid femtiden på morgonen. En regnig dag har det varit, perfekt för shopping!

Vi åt frukost på Mc Donalds, för vi orkade inte göra iordning matsäck. Mc Toast smakade helt ok.


På GeKås pågick inspelning av tv-serien Ullared. Jag såg ett kamerateam på hobby/fritidsavdelningen, jag tror att jag lyckades hålla mig ur bild. 


Till lunch blev det bakad potatis för min del. Gott!


Och en hallon/lakritsbrownie. 


Vi handlade lite men hade inga långa listor. 3 och en halv kasse blev det. Om jag orkar blir det ett inlägg med vad jag handlat imorgon. 


På vägen hem blev det både kaffepaus och matpaus. Nu är vi hemma, och trötta... 4 timmars sömn är i minsta laget. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar