2014-06-20

En högtidlig stund

Jag har ett litet dilemma. Om jag får höra att jag inte får lägga ut bilder från ett visst tillfälle på Facebook, får jag då inte heller lägga ut bilder på bloggen? Jag gör inte det för säkerhets skull. Men får jag skriva om det? Svår fråga!
I onsdags när vi kom hem från Nyhem hade vi nämligen ca 20 min på oss när syrran släppte av oss, att klä oss till fest och slå in paket. Jag duschade också.  Det gick bra, så här fina var barnen. Jag hann fotografera dem också!


Vi var i kyrkan för en högtidlig stund med min bror och hans fru. De åkte i en fin bil därifrån. 


Chokladdoppade jordgubbar!


En massa god mat! Jag älskar bufféer!




En trevlig kväll var det! Jag är glad att jag fick vara med!
Tror ni jag var lagom kryptisk nu? Vi bor på en lite ort så ni som bor här vet nog redan vad jag talar om! 

1 kommentar: