2013-09-28

Ullared


Vi var inte ensamma på GeKås idag. Strax efter att vi kommit in hörde jag en vakt säga att det var 6000 personer inne och att det skulle bli kö. Håkan hörde några som pratade om att de hade stått i kö 1,5 h för att komma in. Vi hade tur! Det märktes att det var mycket folk därinne, det var kö för att komma upp på barnavdelningen till exempel. Vid lunchtid åkte vi och alla andra upp till tredje våningen. Vi valde caféet och där fick vi bord på en gång. Jag åt en god brownie ( och en smörgås). Vi fick köa lite för att komma ut, men det gick rätt fort. Jag hittade det mesta jag letade efter. Resten tar jag om tre veckor!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt med Ullareds besök och bara tre veckor till nästa gång låter riktigt lyxigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag brukar ju inte åka så tätt, men när man blir bjuden så!

      Radera