2013-09-23

Konstigt

Igår mådde jag konstigt. Strax efter att Oskar och jag kom hem från kyrkan slog huvudvärken till. Jag har ofta huvudvärk, men den brukar komma smygande, inte plötsligt. Jag åt tabletter och vilade. Sova gick inte, jag var ensam hemma med barnen och det var mycket de ville mig. När Ingalill kom och fikade vid två-tiden hade den värsta värken släppt, men jag var helt konstig och dimmig i huvudet. Som huvudvärk utan värk. När hon hade gått vilade jag igen, men det blev inte bättre utan fortsatte likadant hela eftermiddagen och kvällen. Otäckt, jag kunde liksom inte göra något, bara ligga eller i bästa fall sitta. Det verkar i alla fall ha varit något övergående, nu mår jag bättre. Men allt jag skulle ha hunnit igår väntar på mig idag...

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar