2013-09-21

Fredag


Igår hade mellanstadiet Mini-VM, friidrottstävlingar alltså. Jag gick dit med min klass och tittade. Det tyckte de var roligt. Nästa år är Elvira så stor att hon får vara med och tävla!
På eftermiddagen cyklade Oskar och jag till mamma och pappa och fikade. Vi hade med kladdkakemuffins som blev över från jobbet. Oskar passade på att sälja jultidningar. Sedan dammade han lite med dammvippan, morfars rullator blev dammfri bland annat.
När vi kom hem igen såg Oskar att kompisarna Sanna och Mikaela var på den närbelägna lekplatsen, så då cyklade vi dit en stund. Oskar hade med sig ett litet plaströr som han tappade bort och krävde att jag skulle hitta, någonstans i sandlådan.
När Håkan kom hem åkte jag och handlade. Oskar hade bestämda önskemål om vit choklad till fredagsmys!
Elvira och jag började titta på filmen Titanic här om kvällen, igår tittade vi lite till. Nu har vi bara sista timmen kvar.
Önskar er en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar