2011-08-06

Parken Zoo i Eskilstuna

Här kommer lite bilder från vår utflykt till Eskilstuna:

Elvira, Andjelin och Oskar tittar på apor och fiskar.


Att klappa djur var kul!


Kycklingsallad till lunch


Barnen träffade Leo Lejon


Jag tror att Oskar tyckte att det allra roligaste var att åka rutschkana!


Fats det är klart, det var väldigt roligt att köra bil också. Han gjorde väldigt klart för mig att jag inte skulle köra bilen, "Det är jag som kör"


Sockervadd är väl ett måste! Men usch, vad de blev kladdiga. Medan de åt passade Håkan och jag på att åka Piratfallet.


De modiga tjejerna åkte Virvelvinden ensamma!


Det tog ett tag innan Oskar förstod hur man styr, men roligt hade han! Tjejerna var mycket trafiksäkrare. 


På vägen hem blev det Mc Donalds. Tjejerna satte sig vid ett eget bord, de tyckte att de var för stora för att sitta bredvid oss!

Vi hade tur med vädret och allt annat flöt också på, en riktig toppendag var det. Det var så roligt att Andjelin ville följa med, hon och Elvira har så roligt tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar