2011-07-03

Böcker i juni

31/5 Vad mina döttrar bör veta av Elizabeth Noble
3/6 Inte han! av Sheila O´Flanagan
4/6 Den femte årstiden av Mons Kallentoft
5/6 Alkemins eviga eld av Anna Jansson
7/6 Denna dödens kropp av Elizabeth George
12/6 Bridget Jones dagbok av Helen Fielding
13/6 På spaning med Bridget Jones av Helen Fieling
15/6 Borta bäst av Sara Kadefors
16/6 Presidentens hustru av Curtis Sittenfeld
19/6 Ängeln i Groznyj av Åsne Seierstad
22/6 Helgonet av Carin Gerhardsen
24/6 Porto Francos väktare av Ann Rosman
25/6 Svarta fåglar av Ken Follett
26/6 Jag lutar åt Gud av Tomas Sjödin
27/6 Dödssynden av Jan Mårtenson

15 böcker i juni. Jag köpte ju en del deckare för presentkort som jag fick när jag fyllde år, de har jag nu hunnit läsa. De var bra, jag gillar verkligen Gerhardsens och Rosmans böcker. De övriga böckerna jag har läst denna månad har också varit bra! En som var mycket intressant var Presidentens hustru, som till viss del bygger på George W Bushs fru Lauras livshistoria. Ängeln i Groznyj, berättelser från kriget i Tjetjenien, var också mycket intressant och lite ögonöppnande.
 
Läs en bra bok i sommar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar