2010-03-24

Sjuk...

Jag är sjuk. Har feber, huvudvärk, ont i halsen och är riktigt snuvig. Rethosta höll jag på att glömma. Tycker synd om mig själv. Jobbade igår, förra veckan var jag ju hemma ons - fre med Oskar och i måndags var det studiedag, så igår fick jag försöka ordna till allt som hamnat på mitt skrivbord och strukturera upp tillvaron. Eftersom Elvira är sjuk så visste jag redan igår att jag skulle vara hemma idag och när jag sedan blev sämre i går eftermiddag så insåg jag att det var bäst att planera så att en vikarie lätt skulle kunna ta över verksamheten. Inte helt lätt, speciellt när man har varit borta några dagar redan... Har så mycket jag borde göra och inte är det så lätt att få tag på vikarier heller. Risken är att nån lärare får ha två klasser på fredag. Inte helt optimalt.
Nej, nu orkar jag inte sitta här längre. Sängen väntar.
Måste bli frisk tills på lördag, vi ska till Ullared...

Dagens citat:
Uppmuntran ger uthållighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar