2010-03-13

1-årsfirande!

I tisdags fyllde min blogg 1 år, och jag glömde att gratulera den... Förargligt! Jag får gratulera nu istället, samt bjuda på några bilder som jag nu fått in i datorn.

En morgon när vi var på väg till förskolan kom det fyra älgar och gick förbi i skogen bakom vårt hus. Jag hann bara få några dåliga bilder, men här har ni en av dem!


Mamma bröt ju benet för drygt sex veckor sedan, här ser ni Oskar som dekorerar hennes gips. Hon fick inte ens stödja på foten, utan har hoppat omkring på ett ben. I onsdags fick hon ta bort gipset, nu går hon omkring med stöd av en krycka. Skönt att hon kan röra sig lite mer och att allt har gått bra!



Katten och Elvira är ute i solskenet!


I tisdags (på bloggens ettårsdag) gick Oskar iväg på snön ut i trädgården. Det gick inte lika smidigt när jag skulle hämta honom...


Nu leker Elvira på sitt rum och Håkan och Oskar bygger Brio-järnväg (Håkan har på TV:n så han ser premiärmatchen i allsvenskan också). Själv ska jag nog sätta mig med en bra bok, eller klistra in kort i fotoalbumet eller lära mig lite mer om photoshop. Får se var jag hamnar! Sen ska vi äta grekisk sallad med tzatziki och hummus, och det verkar som om Håkan har tänkt att vi ska premiärgrilla. Det är vår!!!
Önskar er alla en trevlig lördagskväll!


1 kommentar:

  1. Du kan ju kolla in på liveforyourdream, jag tror du blir glad! :)

    SvaraRadera