2010-03-05

Äntligen fredag!

Åh, vad det är skönt att det är fredag! Är på jobbet, har rast nu, men ska snart sluta för dagen (veckan).
Har inte haft så mycket inspiration och tid till att skriva den här veckan, så det är mycket jag har missat att skriva om.Förra helgen var det fullt upp. På lördagen var jag, syrran och hennes döttrar på Bröllopsmässa, Martina ska ju gifta sig i vår. Vi provsmakade mycket gott och vi tävlade i ett antal tävlingar. vad vi vet hittills så har vi vunnit fyra vinster, Martina vann en chokladfontän och en bröllopsfotografering, Maria vann en luftballongsfärd och jag hade otur och vann ett presentkort hos en Personal Shopper, något som inte känns som min grej direkt, men säkert kan vara kul om man gillar kläd-shopping. Hittar jag någon som vill ha det så ska jag försöka sälja det...
På kvällen hade vi avskedsfest för vår pastor Holger, som tråkigt nog tänker flytta till Köping. Elvira var med mig till festen och hon tyckte det var så tråkigt så vid åttatiden åkte vi hem och såg melodifestivalen i stället.
På söndagen var det avskedsmöte. E-kören, som jag är med i, sjöng. Det var roligt!
Sen var sportlovet slut och en ny arbetsvecka började. Det har varit en helt ok vecka, jag har varit på körövning och Elvira och jag har varit på Minis i Casselgården.
Nu ska jag visa min arbetskamrat hur programmet för att skriva skriftliga omdömen fungerar, sen är det helg! Ska börja den med att åka och handla. Sen hoppas jag att Jossan kommer hem i helgen samt att vi kommer iväg till Ingalill. Vasaloppet vill jag gärna se också!

Önskar er en trevlig helg!

Dagens citat:
De e dags för fredagsmys
En soffa o ett ljus ett bord med massa gott
Man kopplar av ihop o mumsar i sig nåt
its totally (mysa x6)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar