2009-08-17

Hungrig!

Mina barn står och äter citroner. Elvira tycker det är gott och Oskar vill ha allt som går att äta, även fast han tycker det är för surt!
Idag har Oskar varit på förskolan på inskolning. I morgon börjar Elvira på sin nya avdelning på riktigt. Jag har inget litet barn längre utan två dagisbarn. Vart tar tiden vägen? Snart flyttar de väl hemifrån... Mathilda verkar ha det bra i Norrköping, förresten, men hon har inte fått ordning på Internet än, så hon kan inte blogga osv.

Jag är hungrig! Vi ska snart äta pasta med kantarellsås! Är för hungrig för att kunna tänka ut vad jag ska skriva mer. Men jag måste hitta ett citat.

Dagens citat:
När deras antal hade minskat från 50 till 8 började dvärgarna misstänka "Hungrig"
Gary Larsson

1 kommentar:

  1. De kan ju inte vansläktas. Johan hade med citron som frukt till frukstunden på lekis....
    Kram Syster yster

    SvaraRadera