2022-12-03

Katter, musik och adventstid

I veckan försökte barnen jämföra de lika gamla kattungarnas storlek. (Nej, de höll dem inte så nån lång stund och de håller dem inte så annars) Tumnus väger mer än ett kilo mer än Lucy, han kommer bli riktigt stor tror vi. 



Spotify avslöjade vad vi lyssnat på för musik under året. Lite missvisande för min del, Den blomstertid nu kommer övade vi på till skolavslutningen och sen är det Elvira som spelat musik när hon och jag åkt bil tillsammans. The call är en av mina favoriter i alla fall! Och jag gillar Coldplay. Elvira har bra musiksmak!



Håkan och Oskar ser på fotbolls-VM en del. Tumnus också!



I torsdags skulle jag ha åkt till Stockholm och universitetet, men huvudvärk gjorde att jag stannade hemma. Tumnus och jag tittade på julkalendern!



Jag har slagit in de sista paketen till paketkalendrarna. Ja, barnen går fortfarande paketkalendrar!



Fredagen innebar plugg på distans, handling med mamma och På spåret med familjen - Elvira + Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar