2022-12-31

2022 i siffror

0 nya bebisar i (närmsta) släkten
1 operation har Oskar genomlidit 
2 gånger har jag varit i Dalhalla 
3:dje och sista året på gymnasiet går Elvira 
4 katter har vi nu!
5 kaniner har vi fortfarande 
6 nätter sov vi på sjukhuset i samband med Oskars operation 
7 gånger har jag varit i Sälen (januari, februari, april, juni, september, november och december)
8:n går Oskar i nu
9 pluggdagar blev det i höst + ett antal i våras (speciallärarutbildningen)
10 olika ställen, förutom hemma och på sjukhuset, har jag sovit på. Marias två stugor i Sälen, Nyhem, AirBnB i Skåne, hotell i Linköping, hotell i Rättvik, två olika hotell i Stockholm när jag pluggat, hotellet i Ullared och vandrarhemmet i Ullared. 

25 stickade plagg har det blivit i år!
77 böcker har jag läst i år (minskning)
224 inlägg har jag skrivit på den här bloggen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar