2022-06-20

Fika och trädgård!

Igår förmiddag åkte vi och fikade hos Kalle med familj! Vi satt ute på deras fina altan och mumsade kanelbullar och sockerkaka!






Sötnosar!



Sen blev det lite lek i trädgården!





Milian ger fart!



Adeline och farfar!



Vilken energi barn har!



Efter det åkte vi till en blomsterhandel och köpte en hortensia och en kaprifol. Sen satte vi oss på en vacker plats och åt medhavd kokkorv med bröd. Det smakade bra!





På eftermiddagen hämtade jag singel hos syrran och blev bjuden på kaffe och glass!



Jag planterade min kaprifol, sen låg jag i hängmattan och njöt av att den fanns där!


Hortensian planterade vi också. 



Sent på kvällen kom jag på att jag skulle ta kort på kanten på altanen, där jag lagt singel. Det är inte helt klart än, men det blir fint!



Nu har jag ingen ursäkt kvar, det är dags att såpa altangolvet. Fast idag har jag lite annat att göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar