2022-02-21

Sälen, söndag

Söndagen bjöd på strålande vackert väder! Oskar hängde på låset i backen, vi andra tog det lugnare. Mathilda, Elvira och jag promenerade ner med lite varm choklad på förmiddagen. 



Det smakade bra!



Sen åkte Elvira och Oskar tillsammans. 



Elvira filmade Oskar, så jag lyckades få en bild på honom. Härligt lite folk i backen!



Mathilda och jag gick hem. 



Jag tog en vilopaus i en snödriva!



Barnen kom hem på lunch. Oskar gav sig snabbt ut och åkte igen. Vid tre-tiden mötte han upp Ingmarie, Marcus och Bslder i Hundfjället. 
Vi skjutsade dit Elvira, hon åkte med en kompis, Elin. 
Mathilda och jag åkte längdskidor, en kort tur på 1,5 km. Det gick inte fort och vi tog många vilopa- jag menar fotopauser!



Så vackert!



Vi kom runt tillslut, men då var jag trött!



Det blev stickning och film och hämta ungar och thaimat den här kvällen!



Jag har på mig min tröja jag stickat, som matchar mitt underställ!

2 kommentarer: