2021-06-22

I det stora gula

Igår shoppade jag och syrran! Vi klev upp, åt frukost och städade ur motellrummet och var på plats i varuhuset strax efter att de öppnat. Det var väldigt lugnt, inte mycket folk. Underbart!



Vi förmiddagsfikade, shoppade, åt lunch, shoppade. 



Eftermiddahsfikade, shoppade och gick sen till kassan. Mycket konstigt att inte ha Mathilda där som hjälpte till med packningen!



Sen åkte vi mot Jönköping där vi mötte upp Martina på Asecs och köpte en hurts åt Oskar på IKEA. Den finns inte på vårt IKEA för det är för litet. Vi åt Halloumiburgare på Bada Bing och sen köpte jag en jeanskjol på Åhléns och Martina köpte färg. Vi skjutsade Martina till Huskvarna. Så roligt att träffa henne, även om det bara var en kort stund! 
Så tittade vi på skolan där Lovisa jobbar. Vi skjutsade hem lite saker åt Martina innan vi fortsatte hemåt. 



Hemma packade jag upp alla varor, det blev en hel del. Om jag orkar kommer det bättre bilder på vad jag handlat nån dag. 



En lång men rolig dag med syss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar