2021-04-03

Långfredagen

Jag började gårdagen med att göra tårtbottnar till idag. Medan de gräddades kom mamma och fikade. Första gången på väldigt länge som hon var inne hos oss, skönt att hon äntligen fått vaccin mot covid! Det var en trevlig stund!



Sedan blev det mindre trevligt. Jag skulle packa upp bordet jag köpt från Mio, det såg ut såhär. På flera ställen. Bara att hoppas att reklamationen går igenom utan problem, och på att vi snart kan få ett nytt bord. 



Stolarna har Oskar skruvat ihop i alla fall!



Sedan gjorde jag marsipankycklingar!



Det blev samma modell som förra året!



Elvira snodde min mobil och tog kort på både mig och Håkan.   



Vi var in soffan och packade upp TVn, nu ska vi testa om vår tänkta möblering fungerar. 



På kvällen åt vi påskmat, en massa gott! Mest fiskrätter. Sillen kom inte med på bilden!



Vi åt med god aptit!



Håkan, Elvira och jag tog en promenad i kvällssolen!



Sedan blev det Bäst i test! Snygga fåtöljer vi har, väl?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar