2021-03-20

Mer shopping och renovering!

På förmiddagen idag åkte syrran och jag till stan. På Byggmax tittade vi på golvet vi beställt och köpte en massa saker som glasfiberfilt och lim. 



På Rusta köpte vi färg och så provade vi soffor på Mio, syrran ska köpa nya. Jag passade på att provsitta stolarna vi köpt, och titta på bordet. Det kommer bli bra!



Jag kom hem med en hel massa saker!



På eftermiddagen målartvättade jag och Oskar taket. 



Så målade jag det. Jobbigt för nacken!!!



Taket blev lite vågigt, men det slätade till sig när det torkat!



Jag målade färgprov på väggen. På bilden ser det väldigt grönt ut, i vissa ljus är det blåare. Det blir nog bra!



På kvällen åt vi Bulgogi och vårrullar! Supergott!
Syrran kom och åt med oss och så tittade vi på En prins i New York 2. 



Nu kanske det strax är läggdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar