2018-02-20

Tisdag i Sälen

Solen sken i morse och världen blev ännu vackrare!





Oskar var på snowboardskolan och Elvira och Marcus följde med mig till Ravinbackarna. Trollskogen blev det också. 



Sedan åkte vi till Östra Tandådalen. Vi började med fika/mat i den överfulla värmestugan. Oskar åkte en av de blåa backarna, lite brantare än vad han åkt tidigare. 10 svängar utan att ramla hade han i läxa, det klarade han bra!


Sen bytte han till skidor. 



Vi väntade in de andra som kom upp med liften och sen åkte vi lite där. 



Mina finingar!


Elvira och jag åkte nåt åk tillsammans. Hon svänger så snyggt i backen, min duktiga tjej!



Lite mer fika/mat!



Ett par åk till, sen åkte vi hem och hämtade badkläder. Passade på att fota stugan!



Och gången vi försöker gräva till syrrans stuga. 



Bad, glass och så liten mera nöje!



Ingmarie och jag handlade, sedan åt vi våfflor. Nu har vi skottat snö och slappat lite. Jag ska röja i köket och natta barn. 



Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar