2017-05-03

Sol, ridning och sådd

Visst är det härligt med solsken och värme?! Jag älskar att kunna gå till jobbet i sandaler, även om det fortfarande är lite kallt på morgnarna. Det är en underbar årstid vi har just nu!


Jag skjutsade Elvira till stallet idag och eftersom hon skulle rida ut själv stannade jag och höll henne sällskap medan hon gjorde iordning Tindur. Jag försökte ta kort på henne, men Tindur blev väldigt nyfiken på mobilen som synes.


Att få hålla på med hästar och ta ansvar har gjort att hon har vuxit så mycket. Jag är så stolt över henne!


Ett fint ekipage!


På väg ut i skogen i solskenet för en ridtur med härliga galopper!


Oskar planterade morötter innan fotbollen.

 
Själv passade jag på att gå en promenad när han var på fotboll, knappt fem km blev det. Det gick riktigt bra att gå i skogen, jag hann gå nästan 3 km innan det började göra mer än lite ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar