2017-02-24

Fredag i Sälen

Även idag har solen skinit på oss! Barnen och jag började med några åk i ravinbackarna, Trollskogen mm innan lunch.


Vid lunch dök Arvid mfl upp. Han testade en bilpulka!


Till och med Håkan dök upp till lunchen!


Sedan åkte barnen med sina kusiner i World Cup-backen!


Lite läskigt, tror jag de tyckte, men det gick bra!


Det blåste en del, här åker Mathilda nästan uppåt!


Maria, Mathilda och jag satt en stund i solen medan Arvid sov. Vi gick också en sväng på Stadium. Sedan åkte vi upp till toppstugan och fikade!


När vi kom hem drack vi varm choklad!


Jag åkte bort med lite grejer till syrran och pratade med våra tjejvasan-åkare som höll på att plocka i ordning allt. Lycka till i morgon!


Nu har vi tittat på Wild Kids och På spåret, ätit grekiskt och chips mm. Snart tror jag det blir läggdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar