2016-11-12

Returer, Pokémon och Harry Potter

Efter jobbet i fredags skulle vi åka till stan, Håkan och barnen och jag. Somliga ångrade sig dock när det väl blev dags, så till slut blev det jag och mamma som åkte istället. 
Vi började med att åka till Lager 157 och byta Oskars overall som hade spruckit efter tre dagars användning. Jag hade inte kvar kvittot, men det gick bra ändå som tur var. Sedan åkte vi till Hööks och bytte Elviras ridskor till en större storlek. 
Vi hann strosa lite i andra affärer också, mamma köpte termobyxor och jag hittade grejer till barnens paketkalendrar. 


På kvällen åt vi pizza och firade att Elvira fick A på sitt NO-prov. Vi tittade också på Harry Potter och de vises sten. 


Idag har Oskar lekt hos Marcus. Håkan och jag tog en Pokémon-runda i det vackra vädret. 



Sedan tog vi årets julkort, mer om det kan ni läsa närmare jul på Julbloggen. Än så länge är det hemligt!


Elvira och jag har lyckats besöka Dollarstore tre gånger, Mathilda har kommit hit, Håkan, Oskar och jag har jagat Pokémon och nu ser vi på Harry Potter och hemligheternas kammare. Snart ska vi äta god mat!
Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar