2016-11-13

Fars dag

Idag är det Fars dag. Den första Fars dag då jag inte kan fira min älskade pappa. Jag saknar honom!

Barnen uppvaktade Håkan på förmiddagen med en kokbok och teckningar. Mathilda gav honom glögg och ost och pepparkakor igår kväll. 
Vi jagade Pokémons och Oskar kände på isen. 


Två Harry Potter - filmer hann vi med, på Oskars begäran. Jag hann greja en massa samtidigt som jag tittade, jag beställde kort, köpte julklappar mm. Jossan kom på eftermiddagen med mer glögg och lotter och vi åt god mat som Håkan lagat (trots att det är Fars dag) (och ja, jag tog mycket sås!)


Kycklingklubba!


Elvira och Mathilda!


Josefin med magen och Penny!


Äppelpaj till efterrätt!


Penny och morfar!


Nu är snart denna vecka till ända. Och det är mindre än sex veckor till julafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar