2024-02-17

Vecka med många dagar!

Nej, det har inte varit en vecka med fler antal dagar, men det har varit både fettisdag. Alla hjärtans dag och Roxannas födelsedag! Stefan, Samorn och Viktoria har för den delen också fyllt år. Det är mycket nu!

I måndags skulle jag åka med Ingmarie till stan, mest för att hinna prata lite. Men en liten bit från avtagsvägen till dem blev jag stående i kö i en timme på grund av en olycka längre fram, så det blev inget med det. 



I tisdags lyckades jag få med alla fem katterna på ett kort. Och vårt stökiga kök. 



Det var fettisdagen och jag gjorde små semlor åt mig och syrran och stora åt Oskar!



I onsdags var jag till stan och pratade med terapeuten. Jag fikade innan, men ensamfika är inget vidare. 



Solen sken på väg dit.



Efteråt tog jag en promenad på stan. 



Sen hämtade jag Mathilda, hon skulle låna vår bil. Hemma hade Håkan gjort vårrullar som vi firade Alla hjärtans dag med. Oskar tog ett extrapass på Burger King istället. 



Mathilda och jag åkte upp till kyrkogården också. Jag lyckades fånga många hjärtan på bild!



Mathilda gjorde ett hjärta av snön, men vi hade trampat runt lite för mycket nertill. 



På torsdagen var det dags för Roxanna att fylla år!
Fina gullungen!



Jag hämtade också ut en vinst i en Alla hjärtans dag - tävling!



Igår satte jag på takboxen. Miraz hoppade in i bilen och ville vara med. 



På kvällen roade han sig med att undersöka takboxen!



Det var vår vecka med många dagar, det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar