2024-02-21

Sälen, tisdag - solig dag i Lindvallen och Högfjället

Vi vaknade upp till en solig tisdag!



Vi fick för oss att testa Lindvallen på förmiddagen. 



Jag lyckades ramla på nästan platt mark, vet inte vad som hände. Men det gick bra. 


Vi träffade på grabbarna ett par gånger. 


Fin utsikt och fint väder, men ganska tråkiga backar, var vi rätt överens om. 



Lite fika!



Ingmarie och jag åkte och handlade, sen hämtade vi grabbarna och åt lunch på Burger King. Därefter åkte vi till Högfjället bara för att ha åkt på alla SkiStars anläggningar i Sälen. Det blev ett par åk i de blåa backarna och lite fotografering av utsikten!





Ingmarie och grabbarna åkte till Hundfjället (tror jag) jag åkte hem. Efter lite vila åkte Håkan, Mathilda och jag ner till byn och fikade. Hjortronsemla!



Sen blev det vila och pussel innan kvällsmat med gänget. Köttfärssås och spagetti. 

Vi avslutade kvällen med True Detective säsong ett. 

1 kommentar: