2024-02-18

Till Sälen!

Igår morse packade vi in oss i bilen och åkte mot Sälen! Det var inte alls mycket trafik på väg upp, men en hel del som var på väg hem. Vi stannade i Vansbro och köpte fikabröd, som vi fikade i Äppelbo





Det blev ett stopp för att handla i Lindvallen också innan vi kom fram. 



Vi åt medhavd matsäck till lunch, innan Oskar och jag drog till Hundfjället och mötte upp Ingmarie och grabbarna. I år är Marcus, Balder och Yzan med. Grabbarna drog iväg själva förstås och Ingmarie och jag åkte tillsammans. 



Solen sken på oss!



Fikadags!



Grabbarna!



Jag!



Ingmarie och jag gav oss tidigare än grabbarna och jag åkte hem till stugan och doftade med Mathilda och Håkan. 

Lagom till kvällsmat hämtade Ingmarie grabbarna och vi åt tacos tillsammans. Grabbarna gick ut och grävde i snön. 
När de åkt till sin stuga tittade vi ett tag på en serie, True Detective, säsong 4, innan det blev tidig läggdags. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar