2024-02-19

Sälen, söndag - manchester och lite folk

Vi gav oss ut i backarna så fort de öppnade. Nypistad manchester, det gillar jag. Jag tog Elviras skidor igår. De matchar min outfit bättre, och gick bra att åka med även om de är lättare och kortare. 



Jag och Ingmarie valde att åka varm luft och röda backar!



Jag fick ett par riktigt härliga åk i min favoritbacke 19, innan den blev uppåkt. 



Fika/lunch med grabbarna!



Hela gänget! 

Men åh, vad jag tänker mycket på att det fattas en tjej i flätor och vit hjälm. Min lilla fryslort, som ville åka ankarlift med mig för att det var läskigt, som åkte bättre och snyggare än många andra men inte riktigt trodde på det själv. Åh, vad hon fattas mig. 



Grabbarna! Vi fick åka lift med dem samt ta några kort, innan de drog iväg på egen hand. 



Min älskade son!



Mot skogen!



Efter halva dan gav jag upp och åkte hem och vilade. Mathilda och jag pusslade lite och handlade. 



På kvällen åt vi hamburgare tillsammans allihop. När de andra åkt hem fortsatte vi på serien. Det blev en tidig kväll den här dagen också. 

1 kommentar:

  1. <3 hon åkte så snyggt och jag har följt henne från första till sista åken. Så ofattbart /moster

    SvaraRadera