2024-02-24

Sälen, fredag - blåsig dag

Johan hade otur. Vi har haft riktigt bra väder här uppe, men lagom tills han kom upp blev det sämre. Igår blåste det och snöade en massa. Skidglasögon på hela tiden, om man säger så. 



Oskar och Johan åkte ett par åk med mig, så jag kunde ta lite kort. 

Oskar







Johan



De åkte iväg en sväng, jag åkte några åk ensam. Det var helt ok i backarna, men blåste mycket på toppen. Sittlifter i östra var stängd, så jag fick snart ont i benen av att åka ankare. Jag tog en fikapaus och efter ett tag dök Johan och Oskar upp. 



Oskar och jag gav oss sen, Johan åkte lite till. 
Mathilda och jag pusslade klart pusslet. Vi åkte och handlade allihopa. 



Vi tittade på London has fallen, åt himmelsk kotlett och tittade på Angel has fallen. 





Sista kvällen i stugan…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar