2020-01-20

Viktig!

Har ni hört den där historien om föräldern som är ledsen för att den är överviktig och så säger barnet Nej, du är jätteviktig! Härlig tanke, även om jag kanske inte tycker det är så bra att diskutera övervikt med barn. Jag hoppas att jag är jätteviktig för nån, men nu har jag också den glada nyheten att jag inte är överviktig utan normalviktig!!! (Enligt BMI)



Målet som appen ovan satt upp, att jag ska ner 9,8 kg till, är inte mitt mål, kanske är bäst att tillägga. 



Skön känsla att vara normalviktig igen efter 16 år!

2 kommentarer:

  1. Grattis! Förstår att du är nöjd:)
    Vilken gullig liten historia; skulle tro att du jätteviktig för många!
    Vad är det för app du använder? Har funderat på hur de kan räkna ut body fat etc...? Teknikens under antar jag...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ingen aning om om det där med body fat stämmer, fattar inte riktigt hur appen skulle kunna veta det. Det är två olika appar, Monitor your weight och Weight loss.

      Radera