2020-01-25

Solig fredag!

Känslan när man går hem från jobbet en fredagseftermiddag i solsken är rätt underbar, tycker ni inte det? Tyvärr passade jag inte på att gå ut och gå, utan Håkan och jag åkte och fredagshandlade istället. Men det är ändå underbart med solsken!



När vi kom hem gjorde jag semlor på några av lussebullarna som var kvar. Gott, men jag fick i mig ca en tredjedel av de små semlorna, sen var det stopp. Oskar åt glatt upp resten. Elvira försvann upp på sitt rum med en kompis, de ville inte ha fika. 



Sedan roade jag mig med att rensa ut för stora kläder ur garderoben. Det blev några högar. 



Nu ekar det rätt tomt i garderoben. Tur att jag ska till Ullared i mars!



Jag avslutade kvällen stickandes framför TVn, jag såg På spåret, Skavlan och Svenska nyheter. Jag gillar fredagkvällar på SVT!

Oskar mår bättre, förresten! Han kan röra sig lite lättare. Det gör ont när han andas, men vi har varit på vårdcentralen en gång till och kollat upp revben mm, så det ska inte vara nån fara. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar