2019-07-06

Mer att se fram emot!

Jag har en hel del att se fram emot efter sommaren nu, via sms har jag och övriga berörda kommit överens om lite evenemang framöver som vi har köpt biljetter till!
Det första ordnade syrran och jag för ett tag sedan, vi ska till Dalhalla och lyssna på musikallåtar! Det ör lite av en nostalgitripp också, för 14 år sedan var vi där senast, då såg vi Jesus Christ Superstar. 




På bussen hem i torsdags fick vi reklam för andra bussresor. Då fick jag se att Chess spelas på Säffleoperan i höst. Jag smsade Maria, Mathilda och Johan, och vi bokade! En av mina favoritmusikaler!



När vi ändå var i farten bokade vi in middag med mord i Lerbäck, som vi brukar gå på varje år. 



Nu har vi roliga saker att se fram emot i augusti, oktober och november!

1 kommentar: