2019-05-12

Promenad-lördag!

Igår blev det ovanligt mycket motion för min del. På förmiddagen var jag ute och gick med Camilla, en god vän och kollega. Vi gick en promenad på 4 km och pratade oupphörligt, då det var ett tag sedan vi träffades. Kul att det blev av!



Efter lunch åkte Håkan och jag en sväng med bilen, vi åkte runt lite i trakter där han körde skolskjuts en gång i tiden och jag spanade in var en kollega bor (vackert, ute på landet). Överallt var det vackert grönt!



Oskar var med Marcus och cyklade MTB och sen stannade han hos Marcus tills det blev kväll. 
På eftermiddagen var det dags för Elvira att rida. Hon ville ha sällskap, så det blev en promenad till för mig. Aska, den häst hon har ridit efter Tindur, har krånglat lite och inte velat lämna gården tidigare, men igår gick det helt utan problem, så Elvira var så nöjd. Hon saknar fortfarande Tindur, förstås, men hon har kommit att tycka om Aska väldigt mycket!
Jag såg mest rumpan på hästen där jag gick. 



Fint ekipage!



På ett ställe fick jag skynda i förväg så jag kunde filma när de galopperade uppför en backe. 



Det blev en promenad på 3,5 km. 



Sedan red de lite i paddocken också!



Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar