2019-05-18

Kaniner, kurs och barnbarn!

Jag hade sovmorgon igår eftersom jag skulle på coachutbildning. Därför hann jag mata kaninerna på morgonen. De är så söta där de samsas kring matskålen!



Vi satt inne hela dagen, men utanför var det vackert!



När jag kom hem hade Penny och Roxanna kommit. Jag och Elvira tog med dem till mitt jobb för att titta på äggen. Det är snart dags för kycklingarna att födas, så nu har jag tagit ut rullarna som vänder äggen, nu ska de ligga still. 



Sedan lekte vi lite på skolgården. 



Brant och lång rutschkana för en tvååring, men hon älskade den!



Oskar kom dit, han och Elvira hjälpte Roxanna upp och lekte med tjejerna. 





På hemvägen hämtade vi maskrosblad hos en granne, kaninerna blev överlyckliga!



Mathilda hade kommit till oss när vi kom hem. Det blev hamburgare till kvällsmat och så småningom somnade hålan och småtjejerna. Vi började titta på Mary Poppins 2, men sparade halva filmen till en annan dag. 

Nu är det dags att kliva upp och se vad denna dagen bär med sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar