2019-03-20

Solig tystnad och fina kommentarer!

I måndags var jag på jobbet en sväng. Det var studiedag, och mina kollegor skulle bland annat titta på några korta filmer, vilket hag kände att jag kunde delta i. Vi fick också skriva om fyra av våra kollegor, på vilket sätt de sprider arbetsglädje och trivsel typ. 
De här lapparna fick jag från mina kollegor!
Det  är konstigt, men trots att jsg inte pratade blev jsg trött i halsen och hesare, jag tror att det inte är bra att skratta...



Igår var det sol, jag satt ute och läste på eftermiddagen.  Härligt! 



För en stund sedan ringde de och sa att jag hade gått en tid på Logopedin på Öron-näsa-hals-mottagningen. Får se om de kan hjälpa mig. Hoppas det! Så trött på att vara sjukskriven och tyst nu!

1 kommentar:

  1. Vilka fina kommentarer <3! Och stort tack för din fina kommentar på min blogg <3! Jag är glad att du är min bloggvän också! Jag drömmer om att du och jag och Marie skulle kunna ha en supermysig bloggträff en dag; skulle inte det vara härligt?!

    SvaraRadera