2018-12-02

Hänt i veckan

Nu har jag varit dålig på att blogga igen. I början av veckan hade vi fint vinterväder, jag var ute med min klass och då tog jag det här vintriga kortet.



I tisdags var jag till stan och shoppade med min gamla pluggkompis Camilla. Jag hann få tag på lite julklappar och födelsedagspresenter och så han vi äta sushi och prata en massa.



Vi har adventspyntat hela huset!



I fredags tände vi det första adventsljuset i skolan!



Vi har gjort klart vårt pepparkakshus, föreställande vårt hus.



Jag har gått igenom alla böcker i min bokhylla, dammat och sorterat. Och byggt ihop en ny bokhylla! Det behövdes, eftersom syrran och jag var på Bra och Begagnat och köpte lite böcker...



Idag har vi tänt det första adventsljuset.



Jag har varit i kyrkan och sjungit adventssånger.



Snart är det kalasdags, vi ska hinna fira två födelsedagsbarn på olika orter i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar