2018-12-29

Best Nine på Instagram

Jag tycker det är kul med Best Nine, det är lite roligt att se vilka bilder som varit mest omtyckta under året. Här kan ni se vilka av mina bilder som var mest gillade under 2018:

9. Oskar och jag klädda för gammaldags skoldag. 



8. Barnen badar i Medelhavet, på Mallorca. 



7. Barnen badar i poolen med ”Flamman” på Mallorca. 



6. På strande på Mallorca!



5. 14-årig bröllopsdag!



4. Syrran och jag bär ett växthus hem till henne. 



3. Julfika efter julshopping med syrran. 



2. Virkade kakor till Arvid!



1. Oskar och jag, redo för skolavslutning!



2018 var ett härligt år. Nu ser vi fram emot 2019!

1 kommentar:

  1. Fina bilder från året, sommarfoton (och även vinterfoton) känns nästan overkliga nu när det är så grått och disigt ute :)

    SvaraRadera