2018-12-31

2018 i siffror

1 nytt land har jag besökt, Spanien (Mallorca)
2 barn föddes i släkten under året, Vera och Milian
3 resor till Ullared, (april, augusti och september)
4, 25 vab-dagar (ökning från 2,625 förra året)
5 kaniner har vi nu
6 gånger har jag varit i Sälen under året. (februari, april, juli/augusti, september, oktober och december)
7 sorters hemgjort julgodis blev det i år!
8:e klass började Elvira och 8 inlägg gjorde jag på handarbetsbloggen (minskning)
9 kaninungar fick våran kaninhona Zelda i somras
10 år fyllde Oskar
10,25 böcker per månad har jag läst (minskning) 
124 inlägg på julbloggen (ökning) 
123 böcker har jag läst (minskning) 
319 blogginlägg har jag skrivit på den här bloggen (minskning) 

5573 besökare på bloggen under året (i skrivande stund)

Tack för att ni varit med mig det här året alla bloggläsare! Nu ser vi fram emot 2019 och hoppas att det blir ett härligt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar