2018-04-27

Vårpromenad

Igår skjutsade jag barn. Igen. Elvira till ridningen, Oskar till fotbollen. Håkan mådde inte riktigt bra, så jag fick ta allt skjutsande. 
När jag väntade på Oskar passade jag på att ta en promenad. Håkan tipsade om en promenadstig. Först var jag tvungen att passera över en europaväg. 



Sedan hamnade jag i vacker natur. Det kommer förstås vara än vackrare om ett par veckor, när den skira grönskan är mer framträdande.





Fågeltorn!



Mängder av vackra vitsippor!





Till slut kom jag till en udde vid en sjö. Stigen fortsatte, men jag satt en stund på bryggan och gick sedan tillbaka.





På vägen tillbaka såg jag en bänk placerad med utsikt över sjön, där såg trevligt ut att sitta!



Sedan åkte jag och köpte kattmat innan det var dags att hämta Oskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar