2018-04-07

Loppis och hårt arbete!

Syrran och jag var på en loppis i förmiddags. Jag fyndade stort! En liten kopparkanna och en blå glasfågel. Fågeln köpte jag för två kronor av nostalgiskäl och kannan kostade 5 kr.



Sen köpte jag två glasskålar för tio kr styck. Bra till sallad mm, tänkte jag.



På eftermiddagen beskar jag mitt äppelträd. Sen fixade syrran och jag till kaninburen lite. Den fick nytt tak!



Och lite ny inredning!



Sen fixade vi verandagolvet på lekstugan.



Nu håller det nog ett tag till!



Vi avslutade dagen med kött, gratäng och Håkans goda rödvinssås!



God natt!

1 kommentar:

  1. Hoppas att ni har lika härligt väder idag som vi har! Trevliga fynd du hittade :)
    sv: nej, jag har tyvärr inte någon Ullaredstur inplanerad men kul att du frågar :) hoppas ni hittar mycket där!

    SvaraRadera